Måndag.

Yep, så var det Måndag igen. Och jag har ingen aning om vad jag skall göra. Jag funderar på att dra mig in till stan, mysa i butiker, och ev ta med mig bikini + handduk för att kanske simma någonstans. Det blir väl den vanliga butiksrundan, med ett par avstickare antar jag.

 

Jag skall fundera vidare lite på vad jag skall göra, men jag skall iaf definitivt inte sitta hemma. Men först skall jag göra lunch, pasta med fetaost. :) Underbart gott.

 

Nu skall jag bränna en cd med massa dansmusik, jag är så partysugen så det inte är klokt! Varit i flera dagar, vet inte varför. Nåväl, so long, gör nog en update sen innan jag drar. :) Puss!


Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Skruva upp musik och dansa då! :D

2008-08-11 @ 10:59:35
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

RSS 2.0