Godmorgon, nu far jag!

Nu är jag här igen. Vaknade vid 10.37, skönt. Lite sent, men helt okej. Har nyligen duschat och så, skall strax fixa mig iordning, och sen dra mig in till stan. Måste förbi OnOff för att köpa ett minneskort till digitalkameran. Sen efter det så bär det iväg till Bergianska trädgården. Skall fotografera massor. :)!

Skall försöka äta någon frukost innan jag åker också, men jag skall försöka komma iväg absolut senast 12.30, helst 12.00. Vi får se hur det blir med den saken ;)

Har i flera veckor stört mig på att jag har fått acne i pannan. Inte mycket, men lite. Nu har det helt plötsligt blivit ännu mer, jag som aldrig haft det i hela mitt liv förutom någon enstaka då och då!? Jag måste fundera på vad det beror på, om det är stress eller vad det kan vara. Får googla lite sen, nu har jag inte tid.  :)


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag har en lista på hur du garanterad blir av med en jobbig kille. Tycker du att jag har missat något i min lista får du gärna lägga till din åsikt

2008-08-10 @ 11:50:16
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

RSS 2.0