Blondinbella/Isabella Löwengrip

Nu skall jag skriva ett inlägg som jag har varit på väg att skriva i flera veckor, men inte kommit mig för. Jag börjar redan nu tveka om jag orkar, men det är lika bra att få det gjort, så slipper jag tänka att "jag skall skriva det där inlägget sen" osv.

Inlägget handlar iaf om Isabella Löwengrip, Blondinbella. Bruden har ju fått otroligt mycket uppmärksamhet i media på sista tiden. Överallt kan man läsa om henne, och man hittar trådar på forum hela tiden som handlar om just fenomenet Blondinbella. Egentligen går det emot mitt tankesätt att skriva om henne i bloggen, och diskutera henne på forum, men nu kan jag faktiskt inte hålla fingrarna i styr.

Det som jag personligen känner mycket störande är alla dessa Blondinbella-motståndare, som trots detta diskuterar henne, läser hennes blogg etc. Varför gör ni det!? Sluta diskutera, sluta läsa hennes blogg om ni inte tycker om henne. Om folk slutade diskutera henne, så skulle intresset svalna ganska fort, är det inte det ni vill? Ni sprider ju bara hennes namn ännu mer, ger bruden PR.

Jag tycker inte om henne alls jag heller, hon har kläckt ur sig allt för korkade saker för att jag skall kunna se upp till henne. Men jag gör det enkelt för mig, jag diskuterar henne inte så att hon får ännu mer PR, och jag läser absolut inte hennes blogg - hon tjänar ju pengar på det.

Om ni nu hatar henne så mycket som ni påstår, varför, varför, varför läser ni då hennes blogg? Fine, läs hennes blogg - men håll käften då.

Det roligaste är att första gången jag kom i kontakt med fenomenet Blondinbella var faktiskt genom en inbjudan till en grupp på Facebook, "Bevara oss från Blondinbella". Ni som avskyr henne så mycket, grattis! Ni ger henne gratis PR för fullt, men vet ni vad? Ni är sånna jäkla fårskallar, för fröken Löwengrip skrattar åt er hela vägen till banken. Hon har lyckats uppröra er, lyckats sprida sitt namn, och hon lyckas få folk att ge henne gratis PR.

Känn er som fårskallar, Blondinbella-motståndare. Hon har lyckats tjäna pengar på er, och mer lär hon tjäna.



Kommentarer
Postat av: Linda

haha så jävla underbart skrivet.. håller fullkomligt med dig :D

2009-04-09 @ 19:14:59
URL: http://kinkz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

RSS 2.0